Week 9 laatste volle week. - Reisverslag uit Malta, Malta van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu Week 9 laatste volle week. - Reisverslag uit Malta, Malta van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu

Week 9 laatste volle week.

Door: Moniek Steenhuis

Blijf op de hoogte en volg moniek

16 Juni 2014 | Malta, Malta

Heehee,

Weer een week voorbij dit was de laatste echte volle week.

Maandag had ik een beetje een rot dag op stage en had ik het idee dat ik alles verkeerd deed. ik moest namelijk samen met mijn praktijkbegeleider werken en we kunnen het niet zo goed met elkaar vinden.

Toen ik terug kwam van stage heb ik even boodschappen gedaan en in de avond hebben we nog even buiten gezeten bij het kroegje van mijn huisbaas omdat het super lekker weer was.

Dinsdag was juist weer een goeie dag op stage. ik had even een gesprek met mijn leidinggevende en zei was heel tevreden over mij dus daar was ik heel blij mee. verder dachten ze dat dit me laatste week was maar volgende week kom ik ook nog langs. ik heb wel donderdag even vrij gevraagd dus volgende week woensdag is me laatste stagedag.

Woensdag en donderdag waren ook weer stagedagen woensdag was ik twee uur vrij dus toen ben ik daarna nog even gaan zwemmen en in de avond zaten we weer buiten bij het cafeetje van me huisbaas.


Vrijdag. De dag begon met vroeg opstaan om te gaan zwemmen. nog even voor school zijn we even gaan zonnen en gaan zwemmen omdat het super warm was. daarna ben ik naar school gegaan en had ik een gesprek met simon. ik had wat papieren niet dus daar was het stressmoment maar simon zei dat het goed zou komen. daarna ben ik nog even post gaan halen en toen door gegaan naar de les. alleen een ander meisje was er maar geen leraar. we kregen en andere leraar. Het was een lesje dat we over de verschillen gingen praten van nederland en malta. toen we pauze hadden ben ik naar huis gegaan want ik had nog genoeg andere dingen te doen haha.
ik ben naar sanne haar appartement gegaan. we hebben even eten gekocht , gekookt, daarna heb ik even klaargemaakt en op naar voetbal.
Echt hele leuke avond en natuurlijk helemaal omdat ze gewonnen hadden..

Zaterdag: sanne en ik wouden eigenlijk wel weer zwemmen maar eerst uitslapen. dit deden we tot 10 uur. want lang uitslapen zit er nu niet echt meer in omdat het al te snel te warm word op me kamer en heb ook geen airco ofso. dus 10 uur waren we wakker. maar we moesten te snel weer terug zijn om nog te gaan zwemmen we gingen even naar valetta toe en daarna heeft sanne mijn appartement even bekeken en hebben we pannekoeken gemaakt!!
Daarna weer snel weg want we gingen voetbal kijken met de colombianen. echt een hele leuke andere sfeer. we zijn na de rust wel weg gegaan nog even langs de winkels geweest en daarna na sanne haar appartement geweest.

Zondag : Vandaag wel weer gezwommen. het was super lekker weer. hier zijn we gebleven tot half 5 daarna snel naar huis gegaan om wat te eten en daarna op naar strand. toen ik thuis was en me kamer binnenkwam stonden er ineens 2 koffers bij. dat betekend maar 1 ding een nieuwe kamergenoot. en even later kwam er een japans meisje binnen. later bleek dat ze 34 was. tjaa ik kan het niet echt vinden met haar mischien toch wel door de leeftijd. ze is natuurlijk nu ook nog maar eventjes dus mischien komt het nog maar, nee..
in de avond zouden sanne en ik de zonsondergang gaan bekijken. en daar even leuke foto`s maken maar we waren telaat! helaas..
in de bus terug was er nog een enge jongen die mij achtervolgde en die zei dat ik wel langer kon blijven dan zaterdag omdat hij nog wel plek had.. ik was echt bang voor hem en mijn straat naar me appartement is al een donkere straat dus ik was blij toen ik veilig thuis was helaas weet hij nu wel waar ik woon...

Maandag: Dagje stage. was beetje saai gewoon normaal als anders. en ik werd een beetje overal ingezet. in de middag zou ik boodschappen doen maar ik had echt geen zin. dus ik heb even geskyped ,huiswerk gemaakt en begonnen met de truien en lange broeken in me koffer doen. langzaam begin ik met pakken..

Zaterdag ben ik alweer thuis. het gaat veel te snel en deze week is nog een druk weekje maar hopelijk een leuk weekje.

ik kan niet wachten om weer thuis te zijn en iedereen weer te zien!!


  • 16 Juni 2014 - 19:19

    Jenny:

    Weer een leuke drukke week , maar ben blij dat je weer thuis komt hoor .de dagen gaan hier erg langzaam voor ons kusjes papa en mama

  • 16 Juni 2014 - 20:51

    Mieke Muilwijk:

    Het aftellen is echt bezig. Tjee, ik heb het gevoel dat de tijd is omgevlogen (in tegenstelling tot je pa en moe ;-) Volgens mij heb je het fantastisch gedaan op Malta en op je stage.
    Ik wens je een mooi afscheid van de kinderen en het eilandleven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

moniek

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 5480

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 21 Juni 2014

stage in malta

Landen bezocht: