2de weekend. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu 2de weekend. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu

2de weekend.

Blijf op de hoogte en volg moniek

27 April 2014 | Nederland, Nederland

Alweer 2 weken in Malta!
Gezellig weekend gehad.
Vrijdag: ik zou vandaag naar school gaan en had een gesprek met Simon. Ik kreeg en mail dat ik om 12 uur een gesprek had en jawel! Elke vrijdag van 3 tot half 7 naar school moet ROTTIJD..
Simon was veeel telaat zelfs sanne (oud klasgenootje was er al) we zijn toen maar samen op gesprek geweest. Simon zei dat we vandaag nog niet naar school hoefden dat was perfect want het weer was super warm! Ik besloot samen om met sanne bij de zee te gaan liggen. We wouden eerst bij een luxe zwembad gaan maar ik had geennzwemkleren aan. Dus we gingen bii de zee liggen. Eenmaal thuis zag ik dat me benen, gezicht verbrand Waren OEPSIE ik had ook alleen olie mee. In de avond noodles gegeten lekker simpel en me kamergenoot vond het ook lekker.

Zaterdag : vandaag zouden sanne en ik gaann zwemmen bij het mooie zwembad. Maar helaas hield het weer ons tegen. Het waaide hard en er waren soms regenbuien. We besloten om naar de winkelcentrum (the point ) te gaan. We waren er al snel klaar en zijn toen even een broodje gaan eten.
Daarna nog even boodschapjes gedaan!

Zondag: vandaag waren we al om 8 uur op! Om om 9 uur te vertrekken naar masaloxx daar is elke zondag de markt. Helaas daar aangekomen bleek er geen markt te zijn omdat het feestdag was! Niks van gemerkt. We zijn nog wel in een kerk geweest maar zijn daarna weer terug gegaan naar valetta. We keken op de kaart waar we eens heen konden. BLUE grotto! Lijn 71 nou 2 uur heeft het geduurd voor we er waren. We hadden heel erg honger dus hebben eerst lekker pizza gegeten en zijn toen op pas gegaan. Supermooi! Google maar eens even blue grotto Malta!!
We konden met een klein bootje naar binnen (in de grotten) dat hebben we gedaan wat ik super eng vond haha..

Genoeg leuke dingen gedaan. Morgen begint de stageweek weer!.



  • 27 April 2014 - 22:41

    Sissi :

    Hai meid ik vind het geweldig te lezen en volg je ook wel op fb ...veel liefs xxxx uit kropswolde

  • 28 April 2014 - 10:00

    Mieke Muilwijk:

    Dat was een leuk weekend. Woont Sanne in de buurt, en Tim?
    Succes weer op je stage!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

moniek

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 5486

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 21 Juni 2014

stage in malta

Landen bezocht: