eerste stage dag! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu eerste stage dag! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu

eerste stage dag!

Blijf op de hoogte en volg moniek

21 April 2014 | Nederland, Nederland

Dat was mijn eerste stagedag bij happydays.

Eerst kwam mijn contactpersoon mijn ophalen het was een aardige man.
Op mijn stage werd ik vriendelijk ontvangen maar ik schrok wel een beetje wat anders dan in Nederland. Gelukkig had ik me hier al een beetje op ingesteld.
3 kleine ruimtes en 1 keukentje.
Eerst moest ik me vog en ook aan haar geven en toen werden er wat dingen uitgelegt.
Tja k kwam binnen toen de kinderen aan tafel gingen! Een kleine tafel en totaal geen tafelmoment. Het is gewoon eten en weer spelen. De kleinste kinderen zaten niet eens aan tafel die zaten op een rij in babystoelen. Sommige kregen warm eten sommige brood de andere snnoep. Dit moeten ouders allemaal meebrengen.
Na het eten ging we naar de rust ruimte nou daar zaten we de hele dag bijna film te kijken.
De kinderen kunnen trouwens wel Engels dat is echt super en ben daar echt heel blij mee!!!
De kinderen werden in de kinderwagen gedumpt bijna letterlijk! En daar moeten ze in gaan slapen geen bedden!
De begeleiders praten onderling Maltees wat ik erg vervelend vind en dan kijk ik ze raar aan en dan vertalen ze het voor me soms praten ze Engels en tegen de kinderen ook.

Mijn hoofdbegeleider ging weg! K dacht HO k vroeg snel hoelaat ik morgen aanwezig moest zijn, waarop ze antwoorden kijk maar even! .
Okeee.

Ik mocht zelf aangeven hoelaat ik weg wou dus ik vroeg of k dan om drie uur weg kon! Dat was prima!

Heel anders zoals je leest!
Ik ben heel benieuwd hoe het morgen gaat!



  • 22 April 2014 - 15:37

    Mieke:

    Zo dat is inderdaad anders de kinderopvang op Malta.
    Geef je oren en ogen goed de kost, misschien kun je hele kleine dingen straks een beetje anders gaan doen... Maar blijf ook goed letten op waarom ze de zaken zo aanpakken. Stel hier en daar een belangstellende vraag... Heel veel succes!
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

moniek

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 5487

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 21 Juni 2014

stage in malta

Landen bezocht: