eerste week school - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu eerste week school - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu

eerste week school

Blijf op de hoogte en volg moniek

17 April 2014 | Nederland, Nederland

Dinsdsg : ik was vandaag gelukkig optijd voor het busje naar school. Met een paar andere gingen we naar school toe. We waren iets te vroeg dus we gingen nog even buiteb zitten. Toen het half 9 was begon de les. Ik Vind het lastig maar het is niet te moeilijk het is een uitdaging en dat is goed

In de avond wouden we even naar de plek gaan waar onze school staat want Daar is het erg mooi , zee, winkels.
We wachten dat de buslijn x1 er wel langs zou gaan. Nou niet dus hij ging een hele andere Kant op maar het was daar wel super mooi. Mooie zee. We hebben een heel stuk gelopen en pakten rond 7 uur bus terug.

Woensdag: vandaag was een leuke dag op school en we hadden het in de klas over cultuur van elkaar en gewoontes van elk land. Super leuk om te horen.
We vonden het een goed plan om donderdag met zn Allen naar het strand te gaan na school.

In de middag was het super lekker weer en zijn we langs de winkels gelopen en weer langs de zee maar dan bij een andere plek. We hebben daar de middag doorgebracht super lekker weer en een super mooie zee. Ik viel al vroeg in slaap.

Donderdag: weinig slaap gehad het stormde en het omweerde in de nacht. Het was in de ochtend Dan ook best wel koud. School ging eigenlijk heel snel voorbij ik hoef ook Dan maar van 08:30 tot 12:30. We zouden dus eigenlijk naar het strand gaan maar omdat het niet zo warm was hebben we dat maar uitgesteld. Ik stond met me kamergenoot te wachten op de bus we moesten minimaal een half uur wachten. Ik hoorde van meerdere dat er een lidll was dus we besloten om daar heen te gaan. Toen we klaar waren en tassen vol hadden moesten we de bus terug vinden maar helaas dit lukte niet we belanden op de andere Kant van Malta en toen we terug wouden Waren we weer verkeerd. Gelukkig was er een aardige man die ons hielp.

Morgen Ben ik vrij (goeievrijdag) we wouden naar valetta maar alle winkels zijn ook dicht dus Dan is het niet zo leuk. We kijken wel even Wat we gaan doen morgen en in het weekend.

Ik begin me steeds meer om me gemak te voelen. En het engels praten gaat ook al een stuk makkelijker

  • 17 April 2014 - 19:03

    Saskia:

    Hoi Moniek!

    Wat fijn om weer een bericht van je te lezen! (Zei vanmiddag nog tegen Kristiaan, ik heb al een paar dagen niets gelezen....Werd al een beetje ongerust... :-) )

    Super dat je langzaam je plekje begint te krijgen. Ook fijn dat het Engels spreken steeds beter gaat! Je hebt ook niet zoveel keus he.... ;-)

    Als ik het zo leest geniet je ook lekker van de omgeving en de dingen die je doet, blijf dat vooral doen!

    Leuk om je blogs te lezen, zo kan ik je nog een beetje blijven volgen.

    Liefs, Saskia

  • 18 April 2014 - 10:41

    Mieke Muilwijk:

    Super Moniek hoe je met alles omgaat. Gewoon verkeerde bussen pakken, dan zie je het hele eiland ;-)
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

moniek

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 5490

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 21 Juni 2014

stage in malta

Landen bezocht: