de dag zelf - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu de dag zelf - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu

de dag zelf

Blijf op de hoogte en volg moniek

13 April 2014 | Nederland, Nederland

Heee allemaal ik Ben in Malta!!

Om 8 uur vanochtend vertrokken. Om 11 uur waren we in Amsterdam. Ik checkte al snel in het was een ernorme rij maar later bleek dat dat de reis was naar China. K was aan de beurt om in te checken. En gues what? 25 kilo! Ze zei dat ik er of 5 kilo uit moest halen of 17,00 per kilo moest betalen..ik me koffer open en dingen eruit gehaald! Ook me handbagage was te zwaar maar hier deden ze niet moeilijk over. Ik was ingechekt! Ik liep even met me ouders terug om spullen weg te brengen tot er mensen te controleren stonden. Onze auto stond geparkeerd waar je alleen even snel mag lossen. Dus k zei dat ke ouders wel mochten gaan. Ik moest tenslotte toch snel verder inchecken. Afsheid genomen van me liefe papa en mama. Toen gesleept met me handbagage naar de andere Kant van schiphol. Die vrouw wou dat Ik werkelijk alles uit me ta s haalde. En asosociaal was ze ze haalde zelf spullen uit me tass..
Ik liep te snel door het poortje maar de tweede keer ging goed.
Bij de gate gepraat met een meisje die ook engelse les ging volgen maar Dan met andere organisatie en zonder stage.
In het vliegtuig aangekomen zat ik naast twee andere meisjes die best bang Waren om te vliegen
Opstijgen ging prima maar wel met luchtzakken maar niet heel heftig.
Tijd ging snel. Muziekje erbij aan Helemaal prima.
Er kwam een kar aan en er werd luch geserveerd nou Helemaal prima. Dit had k nog nooit gehad van een vlucht van drie uur.
Ook Kon je gewoon drin ken krijgen. Helemaal goed!
Toen er wer d omgeroepen dat we gingen kansen zag ik al een super mooi uitzicht!
Het kansen was minder fijn het ging heel snel.
We werden opgehaald met een busje en toen konden we de koffers gaan halen!
Toen we mijn uitdaging om de pick up te vinden en ja al snel had ik hem gevonden. Er wer d gevraagt om nog even te wachten op de andere perso on maar die kwam maar niet. Ik werd meegenomen naar een auto , de meneer nam mijn koffer mee. Hij deed de pasegiers deur open ik dacht dat het voor mij was tot ik zag dat het stuur daar zat oepsie ik Ben toen achterin gaan zitten.

Het was even slikken toen de man zei here is you're appartment. Wat afgelegen en wat een krotje..
Ik kwam binnen en een vrouw ontving mij heel vriendelijk. Ze nam me koffer mee en ze wist waar ik heen moest. 1ste verdieping . Ik had verwacht dat de Kamer wel al vol zat met andere maar het was Helemaal leeg. Er wat verder nog niemand! Ze zei vanacht komen er 3 turkse mensen. Ze had veel haast maar gaf me een pakketje en zei dat ik 10,00 moest betalen en wat het erge is ik weet nog steeds niet waarvoor. K dacht dat ik Borg moest betalen maar dat was 100,00 geen 10,00. Ik heb ook direct gevraagt om wifi!.helaas kan ik deze alleen gebruiken op me telefoon. Ze liep ook al weg en riep nog snel dat ik om 7 uur beneden moest zijn om dat Dan de baas van het appartement er was en Ik aan hem de vragen Kon stellen.
Ik zat op me Kamer ging alles even bekijken! Het is allemaal heel Klein en ja gewoon back to super super simple.
K pakte me koffer beetje uit was een beetje aaj het skypen.
Het was toen al Bijna 7 uur !
Ik liep naar beneden om de man op te wachten maar er kwam maar niemand. Er Waren wel drie mannen thee aan dronken dus ik vroeg hun of ze zelf de man Waren of wanneer hij kwam ze zeiden dst hij pas over een uur zou komen. Ik vroeg ook om een winkel maar hij zei dat die er Bijna niet waren.
Toxh maar opzoek gegaan want ik moest wel drinken hebben. Ik vond den Klein winkeltje daar kocht ik 2 broodjes ,plakjes worst en 2 flesjes drin ken en ging weer terug.
Ik was een beetje down en voelde me een beetje eenzaam. Ik hou echt niet van alleen zijn.
Ik zag alles negatief in!
Om 8 uur weer naar beneden gelopen en toen was de man er wel. Ik heb hem wat vragen gesteldd het was een grappig en aardig oud
mannetje. Hij maakte de tv en de koelkast want die deden het niet.Hij zei dat morgen rond 3 uur een turks meisje zou komen dus ik ben benieuwd..
Daarna heb ik gedoucht in het rioolhok bahbah!
En nu lig ik een beetje te chillen op me bed.
Morgen word ik om 07:45 opgehaald en ga ik dus naar taalschool! Ben super benieuwd!!!

  • 14 April 2014 - 06:23

    Irene:

    Hey Moniek,

    Ben blij dat de reis goed is verlopen. Alleen jammer dat het appartement niet is wat je had verwacht.
    Het avontuur kan nu echt beginnen en ben benieuwd of je medebewoners ook een beetje gezellig zijn dan scheelt het een hoop.
    We kijken uit naar je volgende verslag :D
    Veel plezier met je taalcursus.

    Groetjes xxx

  • 14 April 2014 - 19:05

    Linda Mulder:

    Woh wat spannend allemaal. Gelukkig ben je goed aangekomen maar man wat spannend. De eerste dagen zijn altijd het lastigste. Komt goed. !!! Xxx

  • 16 April 2014 - 14:41

    Mieke Muilwijk:

    Hou vol he moniek. Het wordt steeds gewoner.
    Als je echt klachten hebt over je apartement moet je die doorgeven aan Simon. Ik neem aan dat je die snel zal ontmoeten.
    Succes!

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

moniek

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 5479

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 21 Juni 2014

stage in malta

Landen bezocht: