Week 7 - Reisverslag uit Malta, Malta van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Malta, Malta van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Moniek Steenhuis

Blijf op de hoogte en volg moniek

01 Juni 2014 | Malta, Malta

deze week moest ik weer een beetje wennen aan het gewone leven in malta!
weer zelf koken , boodschappen doen etc..

maandag was ik nog vrij dus toen heb ik even me koffer uitgepakt alles opgeruimd en was gedaan daarna ben ik naar de zee geweest want het was lekker warm.


woensdag had ik eerst stage tot twee uur en ging ik daarna met me kamergenoten naar de zee. we waren niet bij het strand maar bij de rotsen. we wouden zwemmen maar ik zag allemaal krabben. dus voor mij was het alleen zonnenn!!

donderdag was ik te laat op stage toen ik vrij was besloot ik maar naar huis te gaan ik was heel moe dus heb eigenlijk de hele tijd geslapen.

vrijdag had ik eerst een gesprek met simon. ik had hem gevraagd of hij me kon helpen met de opdracht van school maar zoals het er uit ziet is het niet mogelijk om naar andere scholen te gaan en naar een andere opvang dit moet je een maand van tevoren aanvragen en er worden allemaal regels aan verbonden! heel veel gedoe!

zaterdag was een leuke dag in popeye village en bij melieha beach. in de avond kreeg ik steeds meer last van me keel. ik had hier vanaf donderdag al een beetje last van maar zaterdag was het wel een stuk erger.

zondag het is alleen maar erger met me keel geworden in de ochtend had ik niet eens een stem meer. heel veel thee drinken helpt wel een beetje maar echt geen pretje! hopelijk gaat het snel over want dit is geen pret.

Beetje saai weekje dus!

  • 01 Juni 2014 - 21:51

    Mieke:

    Beterschap Moniek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

moniek

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 5476

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 21 Juni 2014

stage in malta

Landen bezocht: