Geen fijn begin van de week - Reisverslag uit Malta, Malta van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu Geen fijn begin van de week - Reisverslag uit Malta, Malta van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu

Geen fijn begin van de week

Door: Moniek Steenhuis

Blijf op de hoogte en volg moniek

03 Juni 2014 | Malta, Malta

Deze week begon echt bagger.
Maandag werd ik wakker met geen stem en slikken deed super pijn. Beter om thuis te blijven dus maar ik had geen nummer of email van stage. Gelukkig mailde simon me snel terug met een emailadress van stage. ik stuurde snel een mail terug. thee drinken hielp heel goed en was erg fijn voor me keel. maar helaas heb ik zondag de waterkoker laten verbranden. tjaa dat gebeurt alleen met mij. ook was ik in de ochtend niet zo slim om gewoon even een pannetje met water aan te zetten .ik sprong me bed maar weer in om te hopen op nog wat extra slaap. maar na 5 minuten ging om de 10 minuten de wekken van me kamergenoot dus dat was niet fijn. nadat zei naar school was kon ik eindelijk slapen.. dacht ik want 20 minuten later kwam de schoonmaker binnenstormen en het was 9 uur!! nou ik was er klaar mee ik had waarschijnlijk geen extra slaap verdient. ik stapte maar snel onder douche. daarna heb ik maar wel wat thee gezet in een pannetje en derest van de dag heb ik eigenlijk in me bed doorgebracht.
Toen me kamergenoot terug kwam van school moesten we echt even naar de supermarkt want we hadden beide niet veel meer in huis. (me andere kamergenoot is er nu een week niet want haar vriend is er nu) ik heb me maar snel klaargemaakt om even naar de lidl te gaan. ik heb lekker veel fruit gekocht. hopelijk maakt dat me snel beter. snel weer naar huis gegaan alles uitgepakt en weer in me bed gegaan.
voor avondeten had ik voor het eerst in 7 weken weer eens varkensvlees gegeten nou echt heel slecht en wat een vies gevoel gaf het in me maag. ik denk dat ik langzaam ook een beetje turks word haha.
In de avond kwam ik erachter dat het eigenlijk niet zo goed gaat met schoolopdrachten. mijn vervangende opdracht is nog steeds niet gemaild (ik zou eerst twee scholen en twee kinderopvangs moeten bezoeken maar dat is eigenlijk niet mogelijk in malta en is niet gepast als je het wel wil moet je het ruim een maand van tevoren aanvragen) maar ook mijn stage is nog niet geregeld voor volgend jaar. ik zou mailtje moeten ontvangen maar ik krijg maar niks terug behalve als k zelf een mail stuur.
Ik heb alles maar even op een rijtje gezet en dat hielp wel een stuk meer.
in de avond kwam de huisbaas een nieuwe waterkoker brengen dus we waren weer happy en konden direct weer thee drinken..
het weer is warm maar wel erg stormachtig vandaag de golven waren erg hoog zei mijn kamergenoot jammer ik wou het graag even zien..

dinsdag.
In de nacht paar keer wakker geweest. ik ben om half 4 maar thee gaan drinken. daarna sliep ik tot 10 uur nog steeds was ik moe dus ben weer gaan slapen en toen werd k wakker gemaakt door me kamergenoot om 1 uur. Ik heb niet veel gedaan vandaag beetje opgeruimd , was gedaan , haar in een masker gedaan en vooral uitzieken. in de avond wou ik graag even weg van appartement het is zo klein en om daar twee dagen te zitten is echt geen pret. dus we gingen even naar de zeekust omdat er vandaag weer grote golven waren. super om te zien.. daarna liepen we een eindje terug en hebben we maar ergens gegeten want we hadden echt geen zin in koken.

Morgen blijf ik nog thuis. ik voel me wel al wat beter maar ik denk dat het beter is om nog een dagje thuis te blijven. donderdag denk ik wel weer heen...

Kusjess , Moniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

moniek

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 5468

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 21 Juni 2014

stage in malta

Landen bezocht: