Week 6 , PAPA en MAMA zijn er! - Reisverslag uit Malta, Malta van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu Week 6 , PAPA en MAMA zijn er! - Reisverslag uit Malta, Malta van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu

Week 6 , PAPA en MAMA zijn er!

Blijf op de hoogte en volg moniek

01 Juni 2014 | Malta, Malta

Sorry sorry , beetje laat!!

in week 6 kwamen me ouders een weekje langs! super weekje gehad en het ging veel te snel voorbij.

Maandag ging ik in de ochtend naar het hotel om ze op te wachten. dit wisten ze niet dus het was echt een suprise. Ik moest alleen heel lang wachten op ze maar goed toen ze er eenmaal waren was ik helemaal happy.

ze waren heel moe want ze gingen om half 1 al weg in de nacht en ze waren om 8 uur geland. de eerst dag was vooral veel praten en regelen of ik bij me ouders in het hotel kon maar helaas de eerste dag kon dit nog niet.
de volgende dag bleek het toch te kunnen me ouders een grote studio hadden lucky me!

de hele week super leuke dingen gedaan en gewoon een weekje vrij! superfijn was het.

Helaas ging het heel snel voorbij en het afscheid was echt verschikkelijk.
ik nam de laatste bus naar me appartement maar we waren veel te vroeg bij de bushalte 25 minuten moesten we nog wachten. Me vader ging snel even naar de wc. toen hij net naar binnen was kwam er een bus aan en ja hoor het was mijn bus. en ik moest die bus nemen want daarna reden er geen bussen meer!! ohmygod! toen ik thuis was direct maar even geskyped om toch nog even doei te zeggen!


  • 01 Juni 2014 - 15:58

    Jenny:

    Ja was een super leuke week , ging alleen te snel voorbij . Maar gelukkig duurt het nu niet zo heel erg lang meer voor je thuis komt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

moniek

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 5458

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 21 Juni 2014

stage in malta

Landen bezocht: