Weeek 5 - Reisverslag uit Malta, Malta van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu Weeek 5 - Reisverslag uit Malta, Malta van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu

Weeek 5

Door: Moniek Stenhuis

Blijf op de hoogte en volg moniek

18 Mei 2014 | Malta, Malta

wow ik zit alweer op de helft van mijn malta stage het gaat veel te snel.
Maandag kreeg ik een bericht dat mijn leraren van nederland in malta waren om mij en andere te bezoeken echt super leuk.
maandag was mijn kamergenoot jarig. ze vond het eigenlijk niet zo leuk dat ze jarig was in malta ze wou liever thuis. ik en me andere kamergenoot hadden een suprise party gergegeld zodat ze niet de hele dag sad op haar kamer zou zitten. helaas had ik eerst stage en daarna zijn me andere kamergenoot en ik snel boodschappen gaan doen en heb we dit even bij de buren neergezet.
rond 6 uur kwamen ze en moesten wij op een manier weg zien te komen want ze moesten mensen ophalen van de bushalte. gelukkig was het gelukt iedereen ging naar de deur toe en me kamergenoot en ik klopten op de deur en toen ze deur open deed zag ze iedereen ze vond het heel leuk. ik vond het ook erg gezellig...

woensdag kwamen bertine (docent van school nederland) en nog een andere leraar langs op mijn stage. ze vonden het leuk om te zien volgens mij maar ze vonden het wel erg schokkend hetzelfde als mij toen ik er was. tja het is gewoon heel klein en er zijn hele andere gewoontes. ze maakten wat foto`s en we hebben wat gepraat. ik vond het erg leuk dat ze even langskwamen.

donderdag avond ben ik even uit geweest ook erg gezellig in malta.

vrijdag weer een dagje school. eerst even uitgeslapen tot 10 uur en daarna naar de zee geweest omdat ik toch pas om 3 uur hoefde te beginnen met school. om drie uur toch naar school gegaan ondanks ik liever bij de zee was gebleven. op school aangekomen was het zoals de vorige keer weer heel saai. we waren nu met minder mensen. toen we pauze hadden om half 5 besloot ik naar huis te gaan. eigenlijk hadden we tot 7 les maar het was echt heel saaai..

zaterdag ging me kamergenoot naar barcelona helemaal alleen voor drie dagen.vliegtickets zijn hier een stuk goedkoper! zaterdag was het ook weer super warm dus zijn ik en me andere kamergenoot naar het strand geweest. helaas was er bij het strand waar wij wouden liggen een besloten feest. dus moesten we maar op de kiezelstrand liggen.. een stuk minder haha. in de avond nog even gezellig wat gedronken met haar en natuurlijk weer veel gelachen!
ook is er die avond een belgie`s jongen in ons appartement gekomen. een keer wat anders dan turks of libanees. ik dacht dat hij dan wel nederlands kon maar hij kwam dus van de andere kant van belgie dus hij spreekt alleen frans! maar alsnog wel fijn dat ik nu niet de enige blanke ben haha..


zondag ging ik me volle moed weer naar het strand ik wou daar even me huiswerk gaan maken en even relaxen. uhummm,, ik stond bij de bushalte en het waaide echt heel hard. bij het strand waaide het nog harder en werd het steeds kouder.. ik besloot dan ook maar om direct weer terug te keren naar huis! helaas! ik heb vandaag maar even me kamer opgeruimd was ook wel even nodig..

morgen komen me paps en mams!!
kan niet wachten! waarschijnlijk blijf ik daar slapen bij hun in het hotel en ben een weekje vrij van stage. heb er veel zin in!

ik ben dus al op de helft! het gaat echt heel snel. maar ik mis wel dingen van thuis hoor vriendjes , famillie! gelukkig zie ik ze snel weer een spreek ik ze vaak via skype of whatssapp maar kan niet wachten ze weer te zien!

kusjes voor jullie!!

  • 18 Mei 2014 - 18:29

    Linda:

    Hè dat klinkt goed zeg. Geen wonder dat de tijd vliegt ha ha. Nog even een dan kan je lekker met paps en mams knuffelen! !! Geniet er van laiverd voor je t weet ben je weer thuis. Dikke knuff van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

moniek

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 5455

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 21 Juni 2014

stage in malta

Landen bezocht: