1ste week stage. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu 1ste week stage. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu

1ste week stage.

Blijf op de hoogte en volg moniek

24 April 2014 | Nederland, Nederland

Dat was mijn eerste stageweek alweer..
De eerste dag was vooral heel erg wennen zoals jullie al gelezen hebben.
De kinderen zijn echt schatten en ik ben de dagen gewoon veel met ze aan het spelen. Ookal is er bijna geen speelgoed. Het lijkt wel of ze hebben gelezen dat ik vond dat er weinig speelgoed was ofso want toen ik donderdag op stage kwam waren er opeens wat nieuwe dingen (keukentje , autotjes , babyspeelgoed)
Mijn stage begeleider moet ik ook nog wel aan wennen hoor! Ze doet een beetje alsof ik er niet ben en ik mag alles maar zelf uitzoeken en alles is oke! Gelukkig zijn er nog andere begeleiders die anders zijn. Er is 1 andere meisje/vrouw en zei werkt daar voor een paar maanden en kan geen maltees dus er word wat meer Engels gepraat. Ook heb ik soms een gesprekje met een begeleider.


Ik vind het nog lastig om wat te doen met de kinderen in plaats van alleen met ze spelen (activiteit) ik mag trouwens ook niet zomaar spontaan een activiteit doen. Woensdag heb ik wel met wat kinderen een boekje gelezen wat ook goed was voor mijjn Engels haha. En donderdag hielp ik mijn begeleider mee met een activiteit met verven.

Ook zien ze in dat ik het wel al kan en dat dit niet meer eerste keer is dat ik met kinderen werk. Dus ik mag ook wat meer doen nu.

Wel is het zo dat alle mensen die er tijdelijk zijn niet de deur open mogen doen voor de ouders en ook niet als ze opgehaald worden een soort van overdracht doen.

Het word wel steeds beter en het is gewoon erg wennen!
Verder de rest van de dagen waren niet zo super warm er staat best wel veel wind donderdag was het wel wat warmer dus heb ik nog even in de zon gezeten.

Mijn kamergenoot leert steeds beter engels!
Dit weekend wouden we een boottour doen naar gozo en cominno (2 andere eilanden van de republiek van Malta) maar omdat het waarschijnlijk niet super weer is en het water nog koud is stellen we dit uit!

Dit weekend is er wel een festival maar we kijken nog wel even.
Morgen eerst school als ik een mail krijg van Simon.
Ik kom denk ik in een nieuwe klas!

Jullie horen van me ,
Kusjes en knuffels uit Malta!

  • 24 April 2014 - 16:46

    Mieke Muilwijk:

    Zo wat ben jij snel aan het wennen zeg, mijn complimenten. Dit wordt een super tijd. Jij vindt je weg wel.
    En op stage krijgen ze dus ook al door dat je meer in je mars hebt.
    Ga zo door.
    Groetjes.

  • 24 April 2014 - 21:00

    Annna:

    Weer eeen leuk verslag hoor .
    Vind het erg leuk om te lezen .
    Ja het is allemaal wennen he ?
    En als je wel gewent is het tijd om weer naar huis te komen.
    Maar dan heb je wel een hele mooie ervaring opgedaan voor je toekomst.
    Geniet er van gr van hier . mamma van luus doeiiiiii.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

moniek

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 5457

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 21 Juni 2014

stage in malta

Landen bezocht: