The day before. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu The day before. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu

The day before.

Blijf op de hoogte en volg moniek

12 April 2014 | Nederland, Nederland

Wat een weekend!
SPANNING SPANNING..

Gister was mijn afscheidsdag , wat een gezelligeboell. Ik vond het erg gezellig.
vrienden hadden als verassing dat ze bleven slapen dus ik heb een paar uur slaap gehad maar het was wel gezellig.

Vandaag nog super druk bezig geweest met mijn koffer. hij was al over de 20 kilo dus ik moet alles goed verdelen! wat een spanning als mijn koffer morgen op die band staat!!

Morgen is het al! het is een beetje onwerkelijk.. Het is ook zo snel gegaan.

strakjes nog even gezellig met paps en mams uiteten. nog even van de laatste paar uren met hun genieten!

De volgende artikel zou ik schrijven in malta ik ben benieuwd!!
ZO SPANNEND!

Hopen dat ik vanavond wel nog wat kan slapen
morgen vertrek ik om 8 uur en ik vlieg om 1 uur!
Hopen dat alles goed gaat!
Jullie horen het!

kuss , MOniek


  • 12 April 2014 - 23:06

    Irene:

    Hey Moniek,

    Ik zwaai je morgenvroeg wel uit.
    Nog een gezellige avond met je ouders.

    Groetjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

moniek

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 5460

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 21 Juni 2014

stage in malta

Landen bezocht: