a few days before malta. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu a few days before malta. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van moniek steenhuis - WaarBenJij.nu

a few days before malta.

Door: moniek steenhuis

Blijf op de hoogte en volg moniek

08 April 2014 | Nederland, Nederland

Heee allemaal.

mijn allereerste artikel verhaal over malta terwijl ik er nog niet eens ben..

voor de mensen die het nog niet weten 13 April ga ik voor 10 weken naar malta (buitenlandse stage) dit doe ik namens ESE en goed geregelde organisatie.

Ik heb alles heel snel moeten regelen maar het is me gelukt, tenminteee bijna! ik moet nog veel doen maar ik ga knokken, helaas wel net van tevoren waterpokken gekregen maar niks houd me tegen.

What to do?

competentie opdracht 8
comptentie opdracht 9
competentie opdracht 10
volgende week 3 examens (spannend)
Toets agogiek
eindverslag voor stage
Nou aardig veel nog he! en het ergste ik moet het eigenlijk volgende week klaar hebben... Ik doe gewoon me best en ik kijk waar ik terecht kom..



Zondag over twee is het moment daar. ik heb steeds meer zenuwen.. Ik keek van de week even op youtube en zag een filmpje over mijn apartement (kings gate ) maar het zag er totaal niet mooi uit. Ik heb dan ook een mailtje gestuurd naar de organisatie of ik in een primium appartement kon. hij zei dat het kon maar dat ik uiteindlijk 310,00 meer moet betalen , ik weet nog steeds niet zo goed wat ik moet doen? ik wil na malta ook nog graag op vakantie met vrienden dus ik twijfel. Dat geld kan ik heel goed gebruiken daarvoor.. ik denk dan ook dat ik me 310,00 hou en lekker simpel blijf.

het verschil is dat kingsgate heel klein is en gewoon niet dicht bij iets zit. het zit dus best wel afgelegen. verder zit er een keuken in , een tafel + stoelen + mini tv + twee twee persoons kamers.. THATS ITT.. maar mischien valt het reuze mee..



HET IS ALLEMAAAL ZO SPANNENDD!

op mezelf wonen , buitenland , vreemde mensen. allemaal zo buiten mijn veilige zone...



Jullie horen van me!!


  • 08 April 2014 - 23:16

    Ellen:

    Lieve Moniek,

    Het komt vast helemaal goed met alles wat je nog moet doen voor school en ook met het appartement. Die 310 euro extra is idd wel veel geld voor jou. Succes met de laatste voorbereidingen en hoop dat je vrijdag leuke dag hebt. Ik kan er helaas niet bij zijn. Ben nu al benieuwd naar je eerste blog vanuit Malta, groetjes thuis en ik lees alles wel!

  • 08 April 2014 - 23:37

    Klaas Lucy Amy:

    We gaan je blog goed bijhouden meisie ;-) wel schrijven hoor.
    We hopen dat desondanks het zo spannend is je wel lekker gaat genieten.
    Natuurlijk komen wel je vrijdag nog even gedag zeggen.
    Geniet, niet te bruin worden en pas goed jezelf.
    HAVE FUN XXXX
    klaas lucy en amy

  • 09 April 2014 - 08:50

    Klaas:

    Moniek een spannende tijd breekt aan ik ga deze blog van nou volgen, ik wens je alvast een fantastische tijd en wees voorzichtig in dat vreemde gebied. Groetjes en zie je vrijdag.

  • 09 April 2014 - 09:25

    Luktje Steenhuis:

    Ik weet dat je het kan dus ga ervoor je bent al zover gekomen lieve schat
    doorbijten hèvele kusjes uit diemen

  • 09 April 2014 - 17:30

    Claudia Steenhuis:

    Hallo moniek
    We wensen je veel succes en plezier toe op je reis naar Malta.Het is een hele belevenis let goed op jezelf en geniet ervan.
    Groetjes Kees,Claudia en Tobias.

  • 10 April 2014 - 19:53

    Anna :

    nu bijna is het zover wij wensen je alvast heel veel plezier .
    Komt vast allemaal goed pas goed op je zelf .
    En we wachten jou verslag af ben heel erg benieuwd.
    TOI TOI TOI.

  • 11 April 2014 - 19:00

    Amy:

    Lieve moniek


    Ik ga je heel erg missen :-( maar hopelijk kom je snel weer of als het vliegtuig niet door gaat,
    dan kan je er niet heen en dan blijf je lekker bij ons




    Doei moniek ga je heel heel heel heel HEEL erg missen :(

    groetjes amy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

moniek

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 5472

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 21 Juni 2014

stage in malta

Landen bezocht: